Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

να'μαι και γω

Αυτα που σας γραφω δεν ειναι δικα μου.Γι'αυτο και δεν καυχιεμαι.Γιατι οταν γραφω,ντυνομαι εφηβος με ανησυχιες,ζητιανος που τον κλοτσησε η ζωη,φημισμενος συγγραφεας,αποτυχημενος αθλητης,παππας που γυρισε απ'την Μ.Πεμπτη,δολοφονος που μετανοησε και δολοφονος που δεν μετανοησε,γιατρος που στις τσεπες του κρυβει φακελους με το αιμα των ανθρωπων,επαγγελματιας ονειροπολος,εθνικιστης και ρομαντικος επαναστατης.Ντυνομαι φανταρος που ενω κανω την πρωτη μου σκοπια μεσα στο κρυο και στο αγνωστο,φοραω μεσα απ'την βαρια χακι παραλλαγη μια μπλουζα που εχει πανω το σημα της ΕΙΡΗΝΗΣ και τραγουδω ενα αγαπημενο ξεχασμενο τραγουδι..

6 σχόλια:

  1. Κι όμως με τον τρόπο του ένα πολύ προσωπικό κείμενο. Ψάχνω να βρω πού έχω καταχωνιασμένο το "Δημιουργό" του Μπόρχες να σου τον φέρω.Το διήγημά σου δεν ξέρω αν θα αξιωθώ να το πληκτρολογήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε καλό, ούτε κακό. Δεν νομίζω ότι πρέπει να ενδιαφέρει εδώ αυτή η κλίμακα. Πάντως εμένα μου άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΝΕΥΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λοιπον.
    δεν εχω αντιγραψει απο που8ενα αυτο που εγραψα,ουτε καν κομματια του.δεν ξερω αν υπαρχει παρομοιο ποιημα.και δεν ξερω αν αυτα ειναι λογια αλλου αν8ρωπου και αν ειναι συγγνωμη.αυτα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή